Sfoglia per Rivista  QWERTY

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 15 di 15
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Activating Teachers’ Epistemic Agency to implement Knowledge Building in classroom: a case analysis of the “Classi in rete” project 1-gen-2022 Cacciamani, Stefano; Mangione, Giuseppina R. J.; Pieri, Michelle
Editorial: Innovation and digital technologies: between continuity and change 1-gen-2015 Cacciamani, S; Paoletti, G
Editorial: Celebrating Qwerty's 10th anniversary 1-gen-2015 Ligorio, M. B.; Cacciamani, S; Cesareni, ; D., Grion
Editorial: Innovation and digital technologies: between learning experiences and the construction of identity 1-gen-2014 Cacciamani, S; Cesareni, D.
Editorial: Potentialities and risks of digital ubiquity 1-gen-2018 Cacciamani, S; & Ligorio M, B
Il peer feedback in un corso universitario blended: costruzione di uno schema di codifica 1-gen-2018 Cacciamani, S; Perrucci, V; Iannaccone, A
Knowledge Building Community: genesi e sviluppo del modello 1-gen-2011 Cacciamani, S; Messina, R
Knowledge Building Community: genesi e sviluppo di un modello 1-gen-2012 Cacciamani, S; Messina,
La presentazione di una falsa identità nell'era digitale 1-gen-2021 Monaci, M. G.; Cerisetti, N
Orchestrazione strumentale per l'inserimento di “Aule Virtuali” a scuola. 1-gen-2018 Mazza, S; Ligorio, M B; Cacciamani, S
The ‘Progressive Design Method’ Development to promote Students’ Participation in Blended University Courses: Design-Based Research 1-gen-2024 Cacciamani, Stefano; Khanlari, Ahmad
The role of the instructor and the tutor in the discoursive interaction in a blended university course: A case analysis 1-gen-2020 Perrucci, Vittore; Khanlari, Ahmad; Cacciamani, Stefano
The acceptance of distance education by Italian university teachers during the Covid-19 lockdown 1-gen-2022 Cacciamani, S; Cesareni, D; Buglass, S L; Ligorio, M B
The role of the instructor and the tutor in the discursive interaction in a blended university course: A case analysis 1-gen-2020 Perrucci, V; Khanlari, A; Cacciamani, S
University teachers and students in the pandemic: Connection, disconnection, and identity challenges 1-gen-2022 Galuppo, Laura; Ripamonti, Silvio; Benozzo, Angelo
Mostrati risultati da 1 a 15 di 15
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile