Is this the promised end? (V.3.262): il King Lear dopo Shakespeare
2006-01-01 Grandi, Roberta
Climbing to the Heart of Stone. Reading Moffat through Plumwood
2023-01-01 Grandi, Roberta
Renforcer le développement touristique en Vallée d'Aoste a travers ses sentiers, une analyse SWOT
2023-01-01 Merlo, ANNA MARIA ALESSANDRA
La regola dei 2.000 fagioli: dalla musica alla formazione manageriale
2023-01-01 Merlo, ANNA MARIA ALESSANDRA
Renforcer le développement touristique en Vallée d'Aosta a travers ses sentiers,une analyse SWOT
2023-01-01 Merlo, ANNA MARIA ALESSANDRA; Premazzi, Katia; Tripodi, Carmine
Inviting the Spectral in Photos: A Poststructuralist Engagement With Visual Data in Qualitative Inquiry
2022-01-01 Tseliou, Eleftheria; Benozzo, Angelo
Data Becomings: Bridge/Bridging Data-Trails in Qualitative Inquiry
2024-01-01 Carey, Neil; Benozzo, Angelo; Tommasi, Francesco; Koro, Mirka
Im/Probabilities of Post/Authorship and Academic Writing Otherwise in Postfoundational Inquiry
2023-01-01 Taylor, Carol A.; Benozzo, Angelo
Matter and Method: The Quest for a New‐Materialist Methodology in Management Studies
2024-01-01 Benozzo, Angelo; Distinto, Marco; Priola, Vincenza
Tags, tagging, tagged, # - undisciplining organ-ization of [academic] bodies
2024-01-01 Fairchild, Nikki; Taylor, Carol A.; Carey, Neil; Koro, Mirka; Benozzo, Angelo; Hannes, Karin; Albin-Clark, Jo; Maynard, Emma; Zarabadi, Shiva; Caterina-Knorr, Tanner; Taylor, Angeline J.
Trans People in the Workplace: Possibilities for Subverting Heteronormativity
2024-01-01 Watson, David; Benozzo, Angelo; Roberta, Fida.
Between Liberation and Shock: Italian Parents’ Experiences of Their Children Coming Out
2023-01-01 Montali, Lorenzo; Vignati, Anita; Benozzo, Angelo
University teachers and students in the pandemic: Connection, disconnection, and identity challenges
2022-01-01 Galuppo, Laura; Ripamonti, Silvio; Benozzo, Angelo
Ricerca educativa e professionalità docente nel quadro di una ricerca-intervento per la prevenzione e il contrasto alla dispersione scolastica: genesi ed evoluzione di un dispositivo di sviluppo professionale.
2023-01-01 Grange, Teresa; Annovazzi, Chiara
Maternal singing reduced pain indexes in 2‐month‐old infants and increased proximity during vaccinations
2024-01-01 Monaci, Maria Grazia; Caruzzo, Chiara Maria; Raso, Romina; Spagnuolo, Carmen; Benedetti, Maria Clorinda; Grandjean, Didier; Filippa, Manuela
Percezione del tempo e benessere soggettivo
2023-01-01 Scacchi, Luca; Filippa, Manuela; Bracchi, Lara; Monaci, Mariagrazia
Maria Montessori from Pedagogy to Neurobiology: Suggestions for development
2023-01-01 Bobbio, A.
Dal curare al prendersi cura.I tratti professionali dell’insegnante montessoriana/From caring to caring. The professional traits of the Montessori teacher.
2023-01-01 Bobbio, A.
Is Adolescents' Cyber Dating Violence Perpetration Related to Problematic Pornography Use? The Moderating Role of Hostile Sexism
2024-01-01 Morelli, Mara; Nappa, Maria Rosaria; Chirumbolo, Antonio; Wright, Paul J; Pabian, Sara; Baiocco, Roberto; Costabile, Angela; Longobardi, Emiddia; Cattelino, Elena
Les propriétaires de fonds et l’utilisation des chemins de randonnée pédestre en Vallée d’Aoste
2023-01-01 Calvo, R
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 1 Contributo su Rivista1852
Data di pubblicazione
- In corso di stampa3
- 2020 - 2025521
- 2010 - 2019766
- 2000 - 2009445
- 1990 - 1999105
- 1980 - 198911
- 1979 - 19791
Rivista
- SCUOLA MATERNA56
- NUOVA SECONDARIA42
- L’ÉCOLE VALDÔTAINE29
- STUDIUM IURIS25
- VISIONS FOR SUSTAINABILITY25
- FRONTIERS IN PSYCHOLOGY20
- BAMBINI17
- BOLLETTINO DI PSICOLOGIA APPLICATA17
- EDUCATION ET SOCIÈTES PLURILINGUES17
- NOVITÀ FISCALI17
Keyword
- Knowledge Building16
- tecnologie digitali14
- COVID-1913
- disability11
- scuola11
- disabilità10
- formazione on line9
- Italy9
- Scuola9
- Adolescence8
Lingua
- ita1048
- eng571
- fre55
- spa32
- oci5
- ger4
- dan1
- jpn1
- nor1
- por1
Accesso al fulltext
- no fulltext1447
- reserved213
- open187
- partially open5