The Relationship between Trait Emotional Intelligence and Sexting in Adolescence
In corso di stampa Morelli, M.; Cattelino, E.; Baiocco, R.; Chirumbolo, A.; Crea, G.; Longobardi, E.; Nappa, M. R.; Graziano, F.
Sexting in adolescenza: profili di intelligenza emotiva di sexters e non sexters
2023-01-01 Morelli, M.; Graziano, F.; Chirumbolo, A.; Longobardi, E.; Cattelino, E.
Lingue e parlanti dell’Abissinia precoloniale: testimonianze etnolinguistiche nei resoconti di viaggio italiani
2023-01-01 Revelli, Luisa
Separation of Variables and Superintegrability on Riemannian Coverings
2023-01-01 Chanu, CLAUDIA MARIA; Rastelli, Giovanni
Conciliare neutralità climatica e mantenimento dei livelli occupazionali nell’Unione europea: il meccanismo per una transizione giusta
2023-01-01 Rosanò, Alessandro
Esame per l’iscrizione agli albi degli avvocati Parere motivato su quesito proposto in materia di diritto civile
2023-01-01 Calvo, R
Development and Validation of a Measure for Academic Locus of Control
2023-01-01 Morelli, M.; Cattelino, E.; Rosati, F.; Bajocco, R.; Andreassi, S.; Chirumbolo, A.
La scrittura ristruttura il pensiero. L’abilità riassuntiva come atto di creatività scrittoria
2023-01-01 Angelini, Cinzia; Piu, Angela
Children’s Prosocial and Aggressive Behaviors: The Role of Emotion Regulation and Sympathy
2023-01-01 Vecchio, G. M.; Zava, F.; Cattelino, E.; Zuffianò, A.; Pallini, S.
Tra valorizzazione della "società solidale" e crisi dello stato sociale. Terzo settore e pubblico potere nell’erogazione di prestazioni sociali
2023-01-01 Paruzzo, Francesca
La libreria Brivio di Aosta
2023-01-01 Gheda, Paolo
Lo Specchio di Margherita
1995-01-01 Gheda, Paolo
Exploring User Engagement in Museum Scenario with EEG—A Case Study in MAV Craftsmanship Museum in Valle d’Aosta Region, Italy
2023-01-01 Castiblanco Jimenez, Ivonne Angelica; Nonis, Francesca; Olivetti, Elena Carlotta; Ulrich, Luca; Moos, Sandro; Monaci, Maria Grazia; Marcolin, Federica; Vezzetti, Enrico
Self-efficacy, subjective well-being and positive coping in adolescents with regards to Covid-19 lockdown.
2023-01-01 Cattelino, E.; Testa, S.; Calandri, E.; Fedi, A.; Gattino, S.; Graziano, F.; Rollero, C.; Begotti, T.
Understanding how virtuous lenders encourage support for peer-to-peer platforms’ prosocial initiatives
2023-01-01 Pino, Giovanni; Nieto Garcia, Marta; Peluso, Alessandro M.; Viglia, Giampaolo; Filieri, Raffaele
Esame per l’iscrizione agli albi degli avvocati Parere motivato su quesito proposto in materia di diritto civile
2023-01-01 Calvo, R
Hidden prices with fixed inventory: Evidence from the airline industry
2022-01-01 Alderighi, Marco; Gaggero, Alberto A.; Piga, Claudio A.
Consumer perception of price fairness and dynamic pricing: Evidence from Booking.com
2022-01-01 Alderighi, Marco; Nava, Consuelo R.; Calabrese, Matteo; Christille, JEAN MARC; Salvemini, Chiara B.
Entry and exit strategy of low-cost carriers and global crises
2022-01-01 Alderighi, Marco; Gaggero, Alberto A.
Changing to Impress: Testing a Mediation Model from Instagram Self-presentation to Cosmetic Surgery
2023-01-01 Galeotti, Tommaso; Marino, Claudia; Canale, Natale; Scacchi, Luca; Vieno, Alessio
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 1 Contributo su Rivista1522
Data di pubblicazione
- In corso di stampa3
- 2020 - 2023257
- 2010 - 2019706
- 2000 - 2009439
- 1990 - 1999105
- 1980 - 198911
- 1979 - 19791
Rivista
- SCUOLA MATERNA56
- L’ÉCOLE VALDÔTAINE29
- NUOVA SECONDARIA25
- STUDIUM IURIS25
- VISIONS FOR SUSTAINABILITY18
- BOLLETTINO DI PSICOLOGIA APPLICATA17
- NOVITÀ FISCALI17
- FRONTIERS IN PSYCHOLOGY16
- EDUCATION ET SOCIÈTES PLURILINGUES15
- FORM@RE14
Keyword
- tecnologie digitali14
- Knowledge Building10
- COVID-199
- formazione on line9
- scuola9
- Scuola8
- Adolescence7
- adolescence7
- comunità di ricerca7
- costruzione di conoscenza7
Lingua
- ita931
- eng428
- fre45
- spa32
- ger3
- dan1
- nor1
- por1
Accesso al fulltext
- no fulltext1416
- open56
- reserved49
- partially open1