Satisfaction académique des étudiants universitaires pendant la pandémie: l’influence de variables personnelles, sociales et organisationnelles.
2022-01-01 Cacciamani, S.; Cattelino, E.; Bertolino, F.; Grange, T.; Perrucci, V.; Piu, A.; Timpano, G.; Testa, S.
The Classroom Community Scale in F2F University contest: Factorial Structure and Convergent/Divergent Validity.
2022-01-01 Perrucci, V.; Cacciamani, S.; Khanlari, A.; Balboni, G.
“Classi in rete”. Rethinking education in small school. An experimental research in Abruzzo.
2021-01-01 Rita Jose Mangione, Giuseppina; Pieri, Michelle; Cacciamani, Stefano; Tancredi, Anna
Adolescent’s substance use, school stress and wellbeing in a mountain area
2023-01-01 Scacchi, Luca; Monaci, Mariagrazia
La condivisione e le conseguenze comportamentali delle molestie di strada.
2023-01-01 Monaci, M.; Squillari, E.; Scacchi, L.
Alieni, glaciazioni, profezie: sincretismo e reincanto secondo Roland Emmerich
2017-01-01 Fattori, L
The response of Posidonia oceanica rhizome epiphytes to different levels of disturbance
2012-01-01 Pinna, Stefania; Bulleri, F; Sechi, Nicola; Ceccherelli, Giulia
Brackish water macroalgae diversity: population vs community stability
2011-01-01 Ceccherelli, Giulia; Cusseddu, V; Pinna, Stefania; Padedda, Bachisio Mario; Sechi, Nicola; Bulleri, F.
Importance of spatial scale in sea urchin larval supply on two Mediterranean benthic communities
2009-01-01 Prado, P.; Pinna, Stefania; Farina, S.; Tomas, F.; Ceccherelli, G.; Romero, J.; Alcoverro, T.
Variabilità della distribuzione di Paracentrotus lividus nell’AMP di Capo Caccia-Isola Piana: interazione tra l’effetto delle restrizioni sul prelievo e quello dell’accessibilità
2010-01-01 Pinna, Stefania; Pais, Antonio; Mura, F.; Ruiu, A.; Sechi, Nicola; Chessa, L. A.; Ceccherelli, G.
Do benthic habitat respond consistently?
2005-01-01 G., Ceccherelli; D., Casu; D., Pala; Pinna, Stefania; Sechi, Nicola
Adolescent internet gaming disorder and its association with parental behaviours: a dyadic study.
2022-01-01 Pivetta, E.; Canale, N.; Scacchi, L.; Vieno, A.
The effect of early vocal contact on preterm infants and mothers during painful procedures in the neonatal intensive care unit: The role of oxytocin.
2022-01-01 Filippa, M.; Monaci, M.; Spagnuolo, C.; Daniele, R.; Serravalle, P.; Grandjean, D.
Can an equal world reduce problematic social media use? evidence from the health behaviour in school-aged children study in 44 countries
2022-01-01 Lenzi, M.; Vieno, A.; Monaci, M.; Elgar, F.
NETWORKING OF THEORIES FOR A MULTIFACETED UNDERSTANDING ON LESSON STUDY IN THE ITALIAN CONTEXT
2020-01-01 Capone, Roberto; Manolino, Carola; Minisola, Riccardo
The semiosphere: A lens to look at Lesson Study practices in their cultural context
2020-01-01 Manolino, Carola
Some Cardinal Points in 'Vǫluspá'
2015-01-01 Wyly, B
When Norwegian royal pedigrees fired Icelanders' collective imagination
2012-01-01 Wyly, B
It takes two to tango: the role of personal reputation in the sharing economy
2017-01-01 R., Minazzi; Viglia, Gianpaolo; M., Nieto-Garcia
Shkol'nye reformyj v Lombardii vosemnadzatogo veka mezhdu Jamsenizmom i anti-iezuitismom (Le riforme scolastiche nella Lombardia del diciottesimo secolo tra giansenimo e anti-gesuitismo
2013-01-01 Piseri, M
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ...110
Data di pubblicazione
- In corso di stampa2
- 2020 - 202317
- 2010 - 201970
- 2000 - 200920
- 1999 - 19991
Editore
- Padova University Press3
- Vita e pensiero3
- A.Ge.I2
- Carlo Delfino Editore2
- Izdatelstvo RKhGA2
- Luigi Pellegrini Editore2
- Alpes Italia srl1
- Associazione per Scuola Democratica1
- astres ORME1
- BONONIA UNIVERSITY PRESS1
Keyword
- on line courses4
- corsi on line3
- Funzioni conversazionali3
- senso di comunità3
- autoregolazione2
- costruzione di conoscenza2
- cultural heritage2
- Knowledge Building2
- Knowledge Building Community2
- territoire2
Lingua
- ita53
- eng45
- fre7
- rus2
Accesso al fulltext
- no fulltext102
- reserved5
- open3